بین مطالب وب سایت جستجو کنید

طنر-جک-هک لکش اف کلنز-لطیفه-شارژ رایگان-مطالب طنز

     
بمب خنده
18:19
دو شنبه 6 بهمن 1393

 

Liberm 15 Liberm 15

تاکنون در صورتی که خواهان یک لپ‌تاپ با نرم‌افزارهای پیش‌فرض آزاد/متن‌باز بودید، مجبور می‌شدید به سخت‌افزار میان‌رده و طراحی و ساخت متوسط رضایت دهید. اما هم‌اکنون به نظر می‌رسد کاربران نرم‌افزارهای آزاد و علاقمندان به گنو/لینوکس دیگر مجبور نیستند بین ایدئولوژی خود و سخت‌افزار سطح بالا یکی را انتخاب کنند.

بمب خنده
18:18
دو شنبه 6 بهمن 1393

دوشنبه, 06 بهمن 1393 ساعت 15:39 نظر (9)

اینترنت اشیا و اوبونتو اینترنت اشیا و اوبونتو

اینترنت اشیاء تصمیم دارد دنیای ما را با لوازم هوشمندی که هر روزه با آن‌ها سر و کار خواهیم داشت دچار تحول کند.  حال به نظر می‌رسد کنونیکال نیز با چیدن برنامه‌ای، تصمیم دارد با سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس خود یعنی اوبونتو، به نوآوران حوزه‌ی اینترنت اشیاء پیوسته و جای خود را از همین ابتدا در این صنعت باز کن

بمب خنده
18:17
دو شنبه 6 بهمن 1393

 

گلکسی E7 گلکسی E7

سامسونگ به تازگی محصولات سری گلکسی A و E را معرفی و تعدادی از این دستگاه‌ها را که در بخش میان رده بازار قرار می‌گیرند، راهی بازار کرده است. فبلت گلکسی E7 جزو این محصولات است و به زودی در چین عرضه خواهد شد.

بمب خنده
18:16
دو شنبه 6 بهمن 1393

 

HTC One M9 HTC One M

اچ‌تی‌سی سال 2013 با طراحی گوشی هوشمند HTC One گام بزرگی برداشت و پرچمدار خود را بعنوان یکی از باکیفیت‌ترین و زیباترین دستگاه‌های بازار مطرح کرد. این روند با ارائه‌ی نسل بعدی آن با نام One M8 در سال 2014 ادامه یافت. اگرچه زبان طراحی این دو دستگاه بسیار زیباست، اما نگرانی‌هایی مبنی بر تکراری شدن طراحی این سری از گوشی‌های اچ‌تی‌سی وجود دارد.

بمب خنده
18:15
دو شنبه 6 بهمن 1393

kjoo2imzb2chdeeqgehv

چه افرادی در سال ۲۰۱۴ بیشترین تاثیر را در دنیای بازی های ویدیویی داشتند؟ چه کسانی باعث تغییرات مثبت در این سال شدند؟ در این لیست، افرادی انتخاب شدند که در ۱۲ ماه چه از نظر خلاقیت، ارتباطات، پشتکار، شجاعت یا درخشش در صنعت بازی متفاوت عمل کردند. برخی از افراد درون لیست عملشان به صورت انفرادی بوده ولی بیشتر آن ها  عضو یک تیم و گروه بزرگی بوده اند. به همین دلیل در انتخاب عملکرد، اعضای تیمشان نیز موثر بوده اند.در قسمت دوم این مقاله خواندنی با ما همراه باشید.

 

 

بمب خنده
18:13
دو شنبه 6 بهمن 1393

lady_hammerlock_key_art-1152x648

سری بازی Borderlands کلا همیشه به دریافت DLC های رنگارنگ مشهور است. این بار نوبت به جدیدترین عنوان در این سری رسیده تا اینکه محتویات اضافه مختلفی  برای آن منتشر شود مانند همین بسته Lady Hammerlock که فردا هم عرضه می شود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم در این DLC چه چیزهایی موجود است.

بسته Lady Hammerlock دارای یک شخصیت مونث جدید قابل بازی می باشد که یک سری مهارت های کاملا تازه و منحصر به فرد را دارد. مهمترین قابلیت او نیز با نام Cold As Ice معرفی شده است. اگر به دنبال تهیه تمامی DLC ها به صورت یکجا هستید، توصیه می کنیم که به فکر خرید season pass این عنوان باشید که هم اکنون به قیمت ۹٫۹۹ دلار فروخته می شود.

Borderlands: The Pre-Sequel برای Xbox 360، PS3 و PC منتشر شده است و شما می توانید آن را خریداری کنید. البته نسخه نسل هشتم هم با بازی Borderlands: The Handsome Collection در دست ساخت می باشد.

lady_hammerlock_key_art-1152x648 - Copy lady_hammerlock_wintertide-1152x648

 

بمب خنده
18:11
دو شنبه 6 بهمن 1393

FinalFantasyType0HD-12 شرکت Square Enix به عنوان ناشر و سازنده بازی Final Fantasy Type-0 HD امروز اقدام به انتشار یک سری تصاویر جدید از عنوان نامبرده کرده است. این بازی همانطور که از نامش هم پیداست، یک نسخه بازسازی شده و HD است پس تماشای تصاویر این Final Fantasy در نسل هشتم می تواند بهانه خوبی باشد تا اینکه افزایش کیفیت گرافیکی این عنوان را تماشا کنیم.

طنر-جک-هک لکش اف کلنز-لطیفه-شارژ رایگان-مطالب طنز
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بمب خنده مي باشد   |   طراحی قالب : تم ديزاينر